hepy go lucky....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 2, 2013

;; Setiap saat,setiap masa,setiap hari.... ;;

;; 2/7/2013 - Selasa ;;
;; 1.30 pm ;;

;; Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia ;;
;; Dah lama dah aku tak coret dlm blog aku nie...dah agak bersarang skit..hehe..
;; Errmmmm,,tinggal bape2 hari je lagi dah nak masuk bulan Ramadhan kan..
Jap je kan masa berlalu... Utk yg beragama Islam memang tak sabar 
menanti bulan Ramadhan al-Mubarak nie...
Yer la puasa setahun sekali so kena la manfaatkan bulan Ramadhan yg mulia
coming soon nie dgn sebaik2 nye dlm mengejar melakukan ibadat 
yg pasti b'lipat ganda demi bekalan di akhirat kelak...
mudah2an,,inshaAllah...
;; Tgh org lain sibuk kira2 hari nak sambut puasa tp aku lak duk 
menghitung hari utk jadi 'mom to be'..hehe..
Skrg nie pelbagai perasaan yg menerjah dlm diri aku nie..
Apa2 pun aku perlu b'sabar je la... 
Nampak nye tahun nie aku tak b'peluang la utk m'jalankan 
ibadah puasa di bulan Ramadhan nie..
Aku lak akan menempuh fasa baru dlm kehidupan aku skrg...
InshaAllah,,,aku kan jadi yg lebih terbaik lagi...
;; Dlm duk mengira hari nak sambut puasa,,dah 2x tahun puasa
tanpa insan yg tersayang(arwah mak)...
Begitu gak utk diri aku yg tgh menghitung hari,setiap masa 
rasa rindu sangat kat arwah mak....
Nie la dugaan yg perlu aku lalui tambah2 ketika keadaan aku skrg nie..
Pepatah melayu,"berat mata yg memandang,berat lagi bahu yg memikul"...
Tp apa2 pun aku harap mudah2an segala nye akan b'jalan 
dgn lancar dan dipermudahkan semua nye...
InshaAllah.............

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails