hepy go lucky....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 5, 2011

i'm back....

hye u all..
aku rasa dah lama x coret dalam blog aku nie kan..
almaklum la makin bz la skrg nie...hihihi..
masa yg aku ada "twenty 4 seven".. ;p
aku nie bukan la pandai sangat nak b'blogging nie...
tp untuk suka2 n share info aku boleh la sikit2..
atleast aku tahu dari aku x tahu langsung..hehe..
aku tengok blogger lain best2 jer blog dorg tu..
blog aku jer macam jauh jer bezanya dengan
blog2 lain..
janji aku buat blog ikut citarasa aku,bukan ikut org..
pengunjung2 blog aku mesti agak pening sikit
bila tengok blog aku nie sebab cacamerba sikit..
w'pun blog aku agak cacamerba ckit atleast ada gak
info2 yg aku publish kan untuk kite semua..
cuma aku jarang2 b'blogging sebab tu story aku
air batu campur...ahaks...
lepas nie aku kan try b'blogging untuk publish
story2 n info2 yg aku ada yer.. ;p
ceciter..ceciter...hihihi..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails