hepy go lucky....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, August 23, 2009

assalamualaikum w.b.t...
1stly,selamat b'puasa pd sume yg link blog aku nie...mudah2an puasa kte pd thn nie akan sntiase diberkati hendak-Nya.. hope sume puasa full erk..mudah2an ibadah & ibadat yg kte jalani nie akan m'dpt keredhaan dan dpt menyucikan hati dan jiwa kte(kecuali la pd yg uzur or x shat.. ;p) .. aku dpt rs kan puasa yg aku jalani kali nie dgn tenang sgt...(yer la sbb dpt b'puasa kat umah family aku,hihihi) .. ari nie dh 2 ari umat Islam m'jalani ibadah puasa..alhamdulillah... dlm bln puasa kali nie aku b'kesempatan dpt pegi solat terawih 2mlm dh,,alhamdulillah..(smntara aku diberi keshatan yg baik..).. ;p

" Jika hati sejernih air,jgn biarkan ia m'jd keroh..
Jika hati seputih awan,jn biarkan ia mendung..
Jika hati seindah bulan,hiaskan la dgn iman.."

" Bila mata b'temu mata,akan timbulnye rs kasih...
Bila hati b'temu hati,akan mula rs sayang...
Bila dahi b'temu sejadah,akan terasa kebesaran Allah swt.."

" Tiada ari seindah Jumaat...
Tiada bahasa secntik Al-Quran..
Tiada lagu semerdu Azan..
Tiada bulan seistimewa ramadhan..."

SALAM RAMDHAN AL-MUBARAK...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails